TELLIMINE
Telefoni teel: 6 870 700
Meie klienditeenindus ootab Sinu kõnesid: tööpäeviti 9.00-18.00, laupäeviti 9.00-16.00. Lahtiolekuaeg võib muutuda pühade ajal. Igal ajal saad kirjutada meile e-kirja aadressil tellimine@afibel.ee ja tellida kodulehelt.
Paberkataloogi toodete tellimiseks saad kasutada ka tellimisvormi.
E-postiga: tellimine@afibel.ee
Kodulehelt: www.afibel.ee
Postiga tellides täida kataloogi vahel olev tellimiskaart ja postita aadressil:
MyStore OÜ
Sära tee 11-2
75312 Peetri, Rae vald
SAATEKULU
Kauba maksumusele lisandub saatekulu. Kui tellimus saabub mitme saadetisena, arvestatakse saatekulu vaid üks kord esimese saadetisega.
Kättetoimetamiskohad ja saatekulud:
Smartposti pakiautomaat, saatekulu 3,70 €.
Paki mõõdud ei tohi olla suuremad kui 60x36x60 cm. Juhul, kui paki mõõdud on suuremad kui 60x36x60 cm, siis saadetakse pakk SmartKULLERiga Sulle sobivale aadressile ning pakile lisandub teenustasu 7,90 €. Pakiautomaatide asukohad: www.smartpost.ee/kood
Omniva pakiautomaat, saatekulu 4,90 €.
Postipaki mõõdud ei tohi olla suuremad kui 41x38x64 cm. Juhul, kui paki mõõdud on suuremad kui 41x38x64 cm, siis saadetakse pakk Eesti Posti väljastuspunkti ning pakile lisandub teenustasu 7,90 €. Pakiautomaatide asukohad: www.omniva.ee/kaart
Eesti Posti väljastuspunkt (sh kaubanduskeskustes), saatekulu 8,90 €.
Pakki on võimalik tellida just Sulle kõige paremini sobivasse Eesti Posti väljastuspunkti. Tellimust vormistades kirjuta andmetesse oma mobiiltelefoni number ja/või e-posti aadress, sest paki saabudes saadetakse Sulle SMS või e-kiri, paberteatist ei saadeta. Väljastuspunktide asukohad: www.omniva.ee/kaart
Kättetoimetamine SmartKULLERiga, saatekulu 9,50 €.
Paki saabumisel võtab kuller Sinuga ühendust ning lepib kokku paki kättetoimetamise aja ja lunasaadetise puhul teatab ka paki maksumuse.
Kättetoimetamine Omniva kulleriga, saatekulu 9,90 €.
Paki saabumisel võtab kuller Sinuga ühendust ning lepib kokku paki kättetoimetamise aja ja lunasaadetise puhul teatab ka paki maksumuse.
TELLIMUSEST KEELDUMINE
Afibel-il on õigus keelduda Sinu tellimuse vastuvõtmisest, kui Sa oled 12 järjestikkuse kuu jooksul 3 või enam korda tellitud kauba väljaostmata tagasi saatnud. Afibel-il on õigus nõuda kliendilt sellisel puhul uute tellimuste vastuvõtmisel ettemaksu.
TELLIMUSE TÄITMISE TÄHTAEG
Tellimuse täitmise tähtaeg on reeglina kuni 2 nädalat, kuid võib Afibel-ist sõltumatutel asjaoludel kujuneda ka pikemaks. Kui kaup on laost otsa lõppenud, teavitab Afibel sellest Tellijat eraldi e-posti teel.
KAUBA SAABUMINE JA KAUBA EEST TASUMINE
Kui tellisid kauba Smartposti pakiautomaati, siis kauba saabumisel pakiautomaati saadetakse kohe Sinu mobiiltelefonile SMS ja/või soovi korral e-mail. Sõnum sisaldab infot paki saabumise, automaadi asukoha ja lahtiolekuaegade kohta ning personaalset koodi, mille sisestamisel automaadi puutetundlikule ekraanile ja paki eest kaardimaksega tasudes saad paki automaadist kätte. Liisi Konto-ga tasumisel tuleb enda isik tuvastada ID-kaardiga. Pakiautomaadis hoitakse pakki 7 päeva.
Kui tellisid kauba Omniva pakiautomaati, siis saadetakse Sulle kauba saabumisel SMS või soovi korral ka e-mail, kus on kirjas pakiautomaadi asukoht, uksekood, tagastuskood ja hoiutähtaja lõpp. Uksekoodi sisestamisel ning paki eest kaardimaksega tasudes saad paki pakiautomaadist kätte. Pakiautomaadid on ligipääsetavad 24 h. Liisi Konto-ga tasumisel tuleb enda isik tuvastada ID-kaardiga. Pakiautomaadis hoitakse pakki 7 päeva.
Kui tellisid kauba Eesti Posti väljastuspunkti, siis saadetakse Sulle paki saabumisel SMS ja/või e-kiri, paberteatist ei saadeta. Sõnumis sisalduva saadetise numbri alusel saadki paki väljastuspunktist kätte. Pakile järele minnes võta kaasa ka isikut tõendav dokument. Väljastuspunktis hoitakse Sinu pakki 14 päeva.
Kui tellisid kauba SmartKULLERiga, siis paki saabumisel helistab Sulle kuller ja lepib kokku paki kättetoimetamise aja ja lunasaadetise puhul teatab ka paki maksumuse. Pakk antakse üle unikaalse koodi alusel, mis saadetakse Sulle SMS-teatega. Kui esimesel korral ei õnnestu pakki üle anda, lepib kuller kokku teise aja või toimetab paki ilma lisatasuta Sulle sobivasse Smartposti pakiautomaati, kus hoitakse pakki 7 päeva.
Kui tellisid kauba Omniva kulleriga, siis paki saabumisel võtab Omniva kuller Sinuga ühendust ja lepib kokku paki kättetoimetamise aja ning lunasaadetise puhul teavitab ka paki maksumuse. Kui Sind telefoni teel kätte ei saada, toimetatakse Sinu pakk lähimasse Eesti Posti väljastuspunkti ning Sulle saadetakse paki saabumise teade, mille alusel saad paki teatel olevast väljastuspunktist kätte. Eesti Posti väljastuspunktis hoitakse Sinu pakki 14 päeva.
KAUBA VAHETAMINE JA TAGASTAMINE
Sul on õigus kaup tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud, ta peab olema originaalpakendis koos kõikide markeeringutega. Kaubaga kaasasolev arve-saateleht hoia alles, see on aluseks Sinu nõuetele, kui kaubal ilmnevad puudused. Juhised toimimiseks kauba puuduste korral ja lisainfot kauba hoolduse kohta saad klienditeenindusest telefonil 6 870 700.
Afibel vastutab kauba Sulle üleandmisel olemas olnud puuduste eest vastavalt kehtivatele õigusaktidele. Kauba puudustest tuleb teatada kahe kuu jooksul arvates puuduse avastamisest. Afibel vastutab puuduse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul konkreetse kaubaartikli üleandmisest. Eeldatakse, et kuue kuu jooksul kaubaartikli üleandmise päevast ilmnenud puudus oli olemas kaubaartikli üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus kaubaartikli või puuduse olemusega.
Kui soovid vahetada sama toodet teise suurusnumbri vastu (rõivad, jalanõud), siis saatekulu uuele tellimusele ei lisandu. Tagastatud kauba eest kanname raha Sinu poolt osundatud pangaarvele hiljemalt 14 päeva jooksul arvates taganemise tahteavalduse jõudmisest meieni. Kui Sul on veel töötluses olevaid tellimusi, siis kanname tagastatava raha nendele tellimustele. Juhul kui tagastad oma tellimusest kõik tooted, siis tasaarveldatakse tellimuse saatekulu tellimuse tagastuse tasuga. Tagastuse tasu sõltub kauba kättesaamisviisist: Smartposti pakiautomaat – 3,70 €. Omniva pakiautomaat – 4,90 €. Eesti Posti väljastuspunkt – 8,90 €. SmartKULLER – 9,50 €. Omniva kuller – 9,90 €. Tasaarveldamine toimub viimasena tagastatud kauba maksumuse tagastamisel.
Kauba tagastamine Smartposti pakiautomaati. Kui pakk saabus sinisesse pakiautomaati, saab paki tasuta tagastada sama uksekoodiga mis iganes sinisest pakiautomaadist üle Eesti. Sinisesse automaati saabunud pakki saab tagastada ka valgest pakiautomaadist, vormistades tagastuse my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas saadetise numbri (triipkoodi) alusel. Kui pakk saabus valgesse pakiautomaati, siis saab tagastuse vormistada vaid my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas saadetise numbri (triipkoodi) alusel, valida saab tagastamise nii valgest kui sinisest pakiautomaadist.
Kauba tagastamine Omniva pakiautomaati. Täida tagastusleht. Pakiautomaadi kaudu saabunud paki puhul sisesta puutetundlikule ekraanile SMSiga saadetud tagastuskood, Eesti Posti väljastuspunktist vastuvõetud paki puhul skaneeri automaadi skanneriga pakil olev vöötkood. Vali ukse suurus ja kleebi pakile pakiautomaadi trükitud uus aadresskaart ning pane pakk kappi. Paki saad tagastada igasse Omniva pakiautomaati. Pakiautomaadid on ligipääsetavad 24 h.
Eesti Posti väljastuspunkti saabunud paki ja Omniva kulleriga kättetoimetatud paki tagastamine. Täida tagastusleht ning vii kaup lähimasse postiasutusse või tagasta see Omniva pakiautomaati. Omniva pakiautomaati tagastamiseks skaneeri automaadi skanneriga pakil olev triipkood. Vali ukse suurus ja kleebi pakile pakiautomaadist trükitud uus aadresskaart. Seejärel pane pakk kappi. Paki saad tagastada igasse Omniva pakiautomaati. Pakiautomaadid on ligipääsetavad 24 tundi.
SmartKULLERiga kättetoimetatud paki tagastamine. Täida tagastusleht ning vii kaup Sulle sobivasse sinisesse Smartposti pakiautomaati. Tagastamisel kasuta sama koodi, millega paki kätte said.
MAKSEVIISID
Kaupa tellides on Sul võimalik valida 2 makseviisi vahel:
Lunatasuga. Tasumine paki kättesaamisel.
Liisi Konto-ga tasumine. Kaup kätte – tasumine maksekorralduse alusel. Intressi ei arvestata alates kauba väljastamisest esimesel viieteistkümnel päeval ja võimalus on tasuda ka osamaksetena.
Kui valid Liisi Konto-ga tasumise, annab see Sulle võimaluse kaup kätte saada, mittevajalikud esemed tagastada ja alles siis otsustada, kas tasud kättejäänud kauba eest korraga või osadena. Liisi Konto-ga tasumisel saabub maksekorraldus e-posti teel või paberkandjal kauba väljastamisele järgneva kuu esimesel nädalal ja maksetähtaeg on antud kuu 10. kuupäev. Osadena tasumise puhul pole Sa seotud konkreetse graafikuga, võid tasuda maksekorralduse alusel vastavalt soovile ja võimalustele
TASUMINE PAKI KÄTTESAAMISEL
Sinu poolt tellitud kaup saabub Sinu poolt valitud kättetoimetamisviisil ning Sa tasud paki kättesaamisel kauba eest kas sularahas või pangakaardiga.
LIISI KONTO-GA TASUMINE
Kauba tellimisel ei ole Sul koheselt vaja otsustada, kas soovid tasuda kauba eest ühe korraga või osade kaupa. Liisi Konto maksekorraldusega tasumise saavad valida Afibel-i täisealised püsikliendid. Afibel-il on õigus kontrollida tellija krediidivõimelisust kõikidest avalikest allikatest. Tellimust saab edastada Afibel-ile nii telefoni, interneti kui ka meili teel. Kirjalikul tellimisel tuleb kindlasti märkida lisaks ka isikukood, töökoht, töötatud aeg, kogu sissetulek (netopalk ja lisasissetulekud), igakuised finantskohustused ja majapidamiskulud ning see, kas Sina, Sinu perekonnaliige või lähedane kaastöötaja on riikliku taustaga isik (kõrgeima avaliku võimu ülesannete täitja). Riikliku taustaga isik on füüsiline isik, kes täidab või on täitnud viimase aasta jooksul avaliku võimu olulisi ülesandeid, samuti sellise isiku perekonnaliikmed ja lähedased kaastöötajad. Avaliku võimu oluliste ülesannete täitmiseks loetakse töötamist rahapesu ja terrorismi rahastamise seaduse § 20 lõikes 1 nimetatud kõrgematel riiklikel ametikohtadel või riigi äriühingu juhtimis-, järelevalve- ja haldusorgani liikmena. Samuti on vajalik kinnitada oma nõusolek päringu tegemiseks Sinu isikuandmete kohta kogumispensioni registrisse ning saadud andmete kasutamiseks töötasu väljaarvestamiseks. Päringuga mittenõustumisel võime küsida andmete kontrollimiseks Sinu viimase 6 kuu konto väljavõtet. Juhul, kui Afibel Sinu taotlust osta krediidiga ei rahulda, informeerime Sind sellest 7 tööpäeva jooksul.
Kauba saabudes saad paki kätte ilma koheselt maksmata. Maksekorralduse saabudes on Sul võimalik valida, kas tasud kogu summa ühe korraga või osade kaupa. Osadena tasumisel edastatakse Sulle maksekorraldus e-posti teel või paberkandjal igakuiselt. Maksekorraldus saabub kuu esimesel nädalal ja maksetähtaeg on antud kuu 10. kuupäev. Maksekorraldusel kajastatakse kõik Sinu kontol toimunud tehingud, sh ostud, maksed, võlgnevused, tagastatud kaubad ning Sinu isiklik vaba krediidilimiit. Vastavalt soovile saad alati tasuda kogu maksekorraldusel näidatud laenujäägi või osa sellest, kuid mitte vähem kui minimaalse osamakse. Minimaalne osamakse koosneb krediidijäägi tagasimaksest (sõltuvalt krediidijäägist 1/24 kuni 1/60 või minimaalselt 10 eurot). Järelmaksu konto pikkuseks on sõltuvalt kasutatud summast kuni 60 kuud. Liisi Konto-ga tasumisel arvestatakse intressi krediidijäägilt, sõltuvalt krediidijäägi suurusest kuni 42% aastas.
Liisi konto limiidi kohta saad päringu teha siin
Finantsteenuse pakkuja on Holm Bank AS. Tutvu lepingu tingimustega ja pea nõu asjatundjaga. Krediidi kulukuse määr on 23,27% aastas järgmistel näidistingimustel: krediidilimiit 2000 €, fikseerimata intress 23,52% aastas, tagasimaksete summa 2451 €. Määr on arvestatud eeldusel, et krediidilimiit võetakse koheselt täies mahus kasutusele ja makstakse tagasi 12 võrdse igakuise tagasimaksena üheaastase perioodi vältel.
Ostu-müügileping sõlmitakse kliendi ja MyStore OÜ vahel. Kõikide nõuete puhul palume pöörduda otse MyStore OÜ poole.
Juriidiliste tellimistingimustega saad tutvuda siin
Isikuandmete töötlemise tingimustega saad tutvuda siin