TELLIMINE
Telefoni teel: 6 870 700
Meie klienditeenindus ootab Sinu kõnesid: tööpäeviti 9.00-18.00, laupäeviti 9.00-16.00. Lahtiolekuaeg võib muutuda pühade ajal. Igal ajal saad kirjutada meile e-kirja aadressil tellimine@afibel.ee ja tellida kodulehelt.
Paberkataloogi toodete tellimiseks saad kasutada ka tellimisvormi.
E-postiga: tellimine@afibel.ee
Kodulehelt: www.afibel.ee
Postiga tellides täida kataloogi vahel olev tellimiskaart ja postita aadressil:
MyStore OÜ
Sära tee 11-2
75312 Peetri, Rae vald
SAATEKULU
Kauba maksumusele lisandub saatekulu. Kui tellimus saabub mitme saadetisena, arvestatakse saatekulu vaid üks kord esimese saadetisega.
Kättetoimetamiskohad ja saatekulud:
Smartposti pakiautomaat, saatekulu 3,90 €.
Paki mõõdud ei tohi olla suuremad kui 60x36x60 cm. Juhul, kui paki mõõdud on suuremad kui 60x36x60 cm, siis saadetakse pakk SmartKULLERiga Sulle sobivale aadressile ning pakile lisandub teenustasu 7,90 €. Pakiautomaatide asukohad: www.smartpost.ee/kood
DPD pakiautomaat, saatekulu 3,90 €.
Maksimaalsed postipaki mõõdud: 36x43x61 cm. Kui paki mõõdud on suuremad, saadetakse pakk DPD kulleriga ning pakile lisandub saatekulu 7,90 €. Pakiautomaatide asukohad: https://www.dpd.com/ee
Omniva pakiautomaat, saatekulu 5,20 €.
Postipaki mõõdud ei tohi olla suuremad kui 41x38x64 cm. Juhul, kui paki mõõdud on suuremad kui 41x38x64 cm, siis saadetakse pakk Eesti Posti väljastuspunkti ning pakile lisandub teenustasu 8,90 €. Pakiautomaatide asukohad: www.omniva.ee/kaart
Eesti Posti väljastuspunkt (sh kaubanduskeskustes), saatekulu 7,90 €.
Pakki on võimalik tellida just Sulle kõige paremini sobivasse Eesti Posti väljastuspunkti. Tellimust vormistades kirjuta andmetesse oma mobiiltelefoni number ja/või e-posti aadress, sest paki saabudes saadetakse Sulle SMS või e-kiri, paberteatist ei saadeta. Väljastuspunktide asukohad: www.omniva.ee/kaart
Kättetoimetamine DPD kulleriga, saatekulu 7,90 €.
Tellimuse kättetoimetamise päeva hommikul saab paki saaja SMSi, milles on toodud 1-tunnine ajaaken kulleri eeldatava saabumisajaga.
TELLIMUSEST KEELDUMINE
Afibel-il on õigus keelduda Sinu tellimuse vastuvõtmisest, kui Sa oled 12 järjestikkuse kuu jooksul 3 või enam korda tellitud kauba väljaostmata tagasi saatnud. Afibel-il on õigus nõuda kliendilt sellisel puhul uute tellimuste vastuvõtmisel ettemaksu.
TELLIMUSE TÄITMISE TÄHTAEG
Tellimuse täitmise tähtaeg on reeglina kuni 2 nädalat, kuid võib Afibel-ist sõltumatutel asjaoludel kujuneda ka pikemaks. Kui kaup on laost otsa lõppenud, teavitab Afibel sellest Tellijat eraldi e-posti teel.
KAUBA SAABUMINE JA KAUBA EEST TASUMINE
Kui tellisid kauba Smartposti pakiautomaati, siis kauba saabumisel pakiautomaati saadetakse kohe Sinu mobiiltelefonile SMS ja/või soovi korral e-mail. Sõnum sisaldab infot paki saabumise, automaadi asukoha ja lahtiolekuaegade kohta ning personaalset koodi, mille sisestamisel automaadi puutetundlikule ekraanile ja paki eest kaardimaksega tasudes saad paki automaadist kätte. Pakiautomaadis hoitakse pakki 7 päeva.
Kui tellisid kauba DPD pakiautomaati, siis kauba saabumisel pakiautomaati saadetakse Sinu mobiiltelefonile vastava sisuga SMS, e-maili aadressi olemasolu korral ka e-mail. Sõnum sisaldab infot paki saabumise, automaadi asukoha ja lahtiolekuaegade kohta ning personaalset koodi ja lunasummat. Sisesta kood automaadi ekraanile, tasu paki eest kaardimaksega ning saad paki automaadist kätte. Pakiautomaadis hoitakse pakki 7 päeva alates uksekoodi saatmisest.
Kui tellisid kauba Omniva pakiautomaati, siis saadetakse Sulle kauba saabumisel SMS või soovi korral ka e-mail, kus on kirjas pakiautomaadi asukoht, uksekood, tagastuskood ja hoiutähtaja lõpp. Uksekoodi sisestamisel ning paki eest kaardimaksega tasudes saad paki pakiautomaadist kätte. Pakiautomaadid on ligipääsetavad 24 h. Pakiautomaadis hoitakse pakki 7 päeva.
Kui tellisid kauba Eesti Posti väljastuspunkti, siis saadetakse Sulle paki saabumisel SMS ja/või e-kiri, paberteatist ei saadeta. Sõnumis sisalduva saadetise numbri alusel saadki paki väljastuspunktist kätte. Pakile järele minnes võta kaasa ka isikut tõendav dokument. Väljastuspunktis hoitakse Sinu pakki 7 päeva.
Kui tellisid kauba DPD kulleriga, siis tellimuse kättetoimetamise päeva hommikul saab paki saaja SMSi, milles on toodud 1-tunnine ajaaken kulleri eeldatava saabumisajaga. Pakk antakse üle allkirja vastu. Kui esimesel korral ei õnnestu pakki üle anda, tuleb kuller järgmisel tööpäeval uuesti või toimetab paki ilma lisatasuta aadressile lähimasse DPD pakiautomaati, kus hoitakse pakki 7 päeva. NB! Kullerteenuse kasutamiseks on vajalik mobiiltelefoni numbri olemasolu. Kullerile saab kauba eest tasuda vaid kaardimaksega.
KAUBA VAHETAMINE JA TAGASTAMINE
Sul on õigus kaup tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud, ta peab olema originaalpakendis koos kõikide markeeringutega. Kaubaga kaasasolev arve-saateleht hoia alles, see on aluseks Sinu nõuetele, kui kaubal ilmnevad puudused. Juhised toimimiseks kauba puuduste korral ja lisainfot kauba hoolduse kohta saad klienditeenindusest telefonil 6 870 700.
Afibel vastutab kauba Sulle üleandmisel olemas olnud puuduste eest vastavalt kehtivatele õigusaktidele. Kauba puudustest tuleb teatada kahe kuu jooksul arvates puuduse avastamisest. Afibel vastutab puuduse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul konkreetse kaubaartikli üleandmisest. Eeldatakse, et kuue kuu jooksul kaubaartikli üleandmise päevast ilmnenud puudus oli olemas kaubaartikli üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus kaubaartikli või puuduse olemusega.
Kui soovid vahetada sama toodet teise suurusnumbri vastu (rõivad, jalanõud), siis saatekulu uuele tellimusele ei lisandu. Tagastatud kauba eest kanname raha Sinu poolt osundatud pangaarvele hiljemalt 14 päeva jooksul arvates taganemise tahteavalduse jõudmisest meieni. Kui Sul on veel töötluses olevaid tellimusi, siis kanname tagastatava raha nendele tellimustele. Juhul kui tagastad oma tellimusest kõik tooted, siis tasaarveldatakse tellimuse saatekulu tellimuse tagastuse tasuga. Tagastuse tasu sõltub kauba kättesaamisviisist: Smartposti pakiautomaat – 3,90 €; DPD pakiautomaat – 3,90 €; Omniva pakiautomaat – 5,20 €; Eesti Posti väljastuspunkt – 7,90 €; DPD kuller – 7,90 €. Tasaarveldamine toimub viimasena tagastatud kauba maksumuse tagastamisel.
Kauba tagastamine Smartposti pakiautomaati. Kui pakk saabus sinisesse pakiautomaati, saab paki tasuta tagastada sama uksekoodiga mis iganes sinisest pakiautomaadist üle Eesti. Sinisesse automaati saabunud pakki saab tagastada ka valgest pakiautomaadist, vormistades tagastuse my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas saadetise numbri (triipkoodi) alusel. Kui pakk saabus valgesse pakiautomaati, siis saab tagastuse vormistada vaid my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas saadetise numbri (triipkoodi) alusel, valida saab tagastamise nii valgest kui sinisest pakiautomaadist.
Kauba tagastamine DPD pakiautomaati. Vahetult pärast paki kättesaamist saadetakse Sulle SMS/e-mailiga tagastuse jaoks PIN kood. Paki võid tagastada ükskõik millisest endale sobivast DPD pakiautomaadist. Täida tagastusleht ja paki tagastatav kaup hoolikalt! Pakiautomaadi juures olles vajuta “Saada või tagasta pakk” ning järgmisena vali “Prindi pakisilt QR koodi või PIN-koodiga”. Vajuta nuppu “Sisesta PIN-kood”. Pärast PIN-koodi sisestamist kuvab ekraan Sulle Saaja andmed. Vajuta "Jätka", et printida välja pakisilt. Pakisilt tuleb kindlasti pakile peale kleepida! Eemalda algne pakisilt või kleebi see üle uuega. Skaneeri pakisildil olevat ribakoodi. Automaat avab Sulle kapi. Pane pakk kappi ja soovi korral prindi endale kviitung.
Kauba tagastamine Omniva pakiautomaati. Täida tagastusleht. Pakiautomaadi kaudu saabunud paki puhul sisesta puutetundlikule ekraanile SMSiga saadetud tagastuskood, Eesti Posti väljastuspunktist vastuvõetud paki puhul skaneeri automaadi skanneriga pakil olev vöötkood. Vali ukse suurus ja kleebi pakile pakiautomaadi trükitud uus aadresskaart ning pane pakk kappi. Paki saad tagastada igasse Omniva pakiautomaati. Pakiautomaadid on ligipääsetavad 24 h.
Eesti Posti väljastuspunkti saabunud paki tagastamine. Täida tagastusleht ning vii kaup sulle sobivasse postiasutusse.
DPD kulleriga kättetoimetatud paki tagastamine. Täida tagastusleht. Vahetult peale paki kättesaamist saadetakse Sulle SMS/e-mailiga tagastuse jaoks PIN kood. Paki võid tagastada ükskõik millisest endale sobivast DPD pakiautomaadist 14 päeva jooksul pärast paki kättesaamist. Paki tagastatav kaup hoolikalt ja eemalda algne pakisilt või kleebi see üle.
MAKSEVIIS
Kaupa tellides on Sul võimalik tasuda lunatasuga paki kättesaamisel.
Pakiautomaati ja kulleriga saabunud kauba eest on võimalik tasuda vaid pangakaardiga. Eesti Posti väljastuspunktis saab tasuda nii sularahas kui ka pangakaardiga.
Juriidiliste tellimistingimustega saad tutvuda siin
Isikuandmete töötlemise tingimustega saad tutvuda siin