TELLIMISINFO

 

TELLIMINE

Telefoni teel: 6 870 700
Meie klienditeenindus ootab Sinu kõnesid: tööpäeviti 8.00-19.00, laupäeviti 9.00-16.00. Lahtiolekuaeg võib muutuda pühade ajal. Igal ajal saad kirjutada meile e-kirja aadressil tellimine@afibel.ee ja tellida kodulehelt.
Paberkataloogi toodete tellimiseks saad kasutada ka tellimisvormi.

E-postiga: tellimine@afibel.ee

Kodulehelt: www.afibel.ee 

Postiga tellides täida kataloogi vahel olev tellimiskaart ja postita aadressil:
MyStore OÜ, PK 2622, Tallinn 10001 

SAATEKULU

Kauba maksumusele lisandub saatekulu. Kui tellimus saabub mitme saadetisena, arvestatakse saatekulu vaid üks kord esimese saadetisega.
Kättetoimetamiskohad ja saatekulud:
Itella SmartPOSTi pakiautomaat, saatekulu 4,60 €.
Paki mõõdud ei tohi olla suuremad kui 60x36x60 cm. Juhul, kui paki mõõdud on suuremad kui 60x36x60 cm, siis saadetakse pakk Itella SmartKULLERiga Sulle sobivale aadressile ning pakile lisandub teenustasu 7,90 €. Pakiautomaatide asukohad: uus.smartpost.ee
Omniva pakiautomaat, saatekulu 4,60 €.
Postipaki mõõdud ei tohi olla suuremad kui 41x38x64 cm. Juhul, kui paki mõõdud on suuremad kui 41x38x64 cm, siis  saadetakse pakk Eesti Posti väljastuspunkti ning pakile lisandub teenustasu 7,90 €. Pakiautomaatide asukohad: www.omniva.ee/kaart
Eesti Posti väljastuspunkt (sh kaubanduskeskustes), saatekulu 8,90 €.
Pakki on võimalik tellida just Sulle kõige paremini sobivasse Eesti Posti väljastuspunkti. Tellimust vormistades kirjuta andmetesse oma mobiiltelefoni number ja/või e-posti aadress, sest paki saabudes saadetakse Sulle SMS või e-kiri, paberteatist ei saadeta. Väljastuspunktide asukohad: www.omniva.ee/kaart 
Kättetoimetamine Omniva kulleriga, saatekulu 9,20 €.
Paki saabumisel võtab kuller Sinuga ühendust ning lepib kokku paki kättetoimetamise aja ja lunasaadetise puhul teatab ka paki maksumuse.

TELLIMUSEST KEELDUMINE

Afibel-il on õigus keelduda Sinu tellimuse vastuvõtmisest, kui Sa oled 12 järjestikkuse kuu jooksul 3 või enam korda tellitud kauba väljaostmata tagasi saatnud. Afibel-il on õigus nõuda kliendilt sellisel puhul uute tellimuste vastuvõtmisel ettemaksu.  

TELLIMUSE TÄITMISE TÄHTAEG

Tellimuse täitmise tähtaeg on reeglina 3 nädalat, kuid võib Afibel-ist sõltumatutel asjaoludel kujuneda ka pikemaks. Kui Tellimust ei ole võimalik täita 3 nädala jooksul, teavitab Afibel sellest Tellijat eraldi e-posti teel.  

KAUBA SAABUMINE JA KAUBA EEST TASUMINE

Kui tellisid kauba Itella SmartPOSTi pakiautomaati, siis kauba saabumisel pakiautomaati saadetakse kohe Sinu mobiiltelefonile SMS ja/või soovi korral e-mail. Sõnum sisaldab infot paki saabumise, automaadi asukoha ja lahtiolekuaegade kohta ning personaalset koodi, mille sisestamisel automaadi puutetundlikule ekraanile ja paki eest kaardimaksega tasudes saad paki automaadist kätte. Liisi Konto-ga tasumisel tuleb enda isik tuvastada ID-kaardiga. Pakiautomaadis hoitakse pakki 7 päeva.
Kui tellisid kauba Omniva pakiautomaati, siis saadetakse Sulle kauba saabumisel SMS või soovi korral ka e-mail, kus on kirjas pakiautomaadi asukoht, uksekood, tagastuskood ja hoiutähtaja lõpp. Uksekoodi sisestamisel ning paki eest kaardimaksega tasudes saad paki pakiautomaadist kätte. Pakiautomaadid on ligipääsetavad 24 h. Liisi Konto-ga tasumisel tuleb enda isik tuvastada ID-kaardiga. Pakiautomaadis hoitakse pakki 7 päeva.
Kui tellisid kauba Eesti Posti väljastuspunkti, siis saadetakse Sulle paki saabumisel SMS ja/või e-kiri, paberteatist ei saadeta. Sõnumis sisalduva saadetise numbri alusel saadki  paki väljastuspunktist kätte. Pakile järele minnes võta kaasa ka isikut tõendav dokument. Väljastuspunktis hoitakse Sinu pakki 21 päeva.  
Kui tellisid kauba Omniva kulleriga, siis paki saabumisel helistab Sulle Omniva kuller ja lepib kokku paki kättetoimetamise aja ja lunasaadetise puhul teavitab ka paki maksumuse. Kui telefoni teel Sinuga kontakti ei saada, toimetatakse pakk lähimasse Eesti Posti väljastuspunkti ja Sulle edastatakse paki saabumise teade, mille alusel saad paki teatel olevast väljastuspunktist kätte. Väljastuspunktis hoitakse Sinu pakki 21 päeva.

 

KAUBA VAHETAMINE JA TAGASTAMINE

Sul on õigus kaup tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud, ta peab olema originaalpakendis koos kõikide markeeringutega. Kaubaga kaasasolev arve-saateleht hoia alles, see on aluseks Sinu nõuetele, kui kaubal ilmnevad puudused. Juhised toimimiseks kauba puuduste korral ja lisainfot kauba hoolduse kohta saad klienditeenindusest telefonil 6 870 700.
Afibel vastutab kauba Sulle üleandmisel olemas olnud puuduste eest vastavalt kehtivatele õigusaktidele. Kauba puudustest tuleb teatada kahe kuu jooksul arvates puuduse avastamisest. Afibel vastutab puuduse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul konkreetse kaubaartikli üleandmisest. Eeldatakse, et kuue kuu jooksul kaubaartikli üleandmise päevast ilmnenud puudus oli olemas kaubaartikli üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus kaubaartikli või puuduse olemusega.
Kui soovid vahetada sama toodet teise suurusnumbri vastu (rõivad, jalanõud), siis saatekulu uuele tellimusele ei lisandu. Tagastatud kauba eest kanname raha Sinu poolt osundatud pangaarvele hiljemalt 14 päeva jooksul arvates taganemise tahteavalduse jõudmisest meieni. Kui Sul on veel töötluses olevaid tellimusi, siis kanname tagastatava raha nendele tellimustele. Saatekulu tagastatakse kogu tellimuse tagastamise korral. Sellisel juhul tuleb kliendil tasuda tagastuse tasu 3,80 €. Tagastuse tasu tasaarvestatakse postikuluga viimasena tagastatud kauba maksumuse tagastamisel.
Kauba tagastamine Itella SmartPOSTi pakiautomaati. Täida tagastusleht ning vii kaup Itella SmartPOSTi pakiautomaati. Paki saad tagastada igasse Itella SmartPOSTi pakiautomaati kauba kättesaamisel SMSi või e-posti teel saabunud personaalse koodi alusel.
Kauba tagastamine Omniva pakiautomaati. Täida tagastusleht. Pakiautomaadi kaudu saabunud paki puhul sisesta puutetundlikule ekraanile SMSiga saadetud tagastuskood, Eesti Posti väljastuspunktist vastuvõetud paki puhul skaneeri automaadi skanneriga pakil olev vöötkood. Vali ukse suurus ja kleebi pakile pakiautomaadi trükitud uus aadresskaart ning pane pakk kappi. Paki saad tagastada igasse Omniva pakiautomaati. Pakiautomaadid on ligipääsetavad 24 h.
Eesti Posti väljastuspunkti saabunud paki tagastamine. Täida tagastusleht ning vii kaup Sulle sobivasse väljastuspunkti.  
Omniva kulleriga kättetoimetatud paki tagastamine. Täida tagastusleht ning vii kaup Sulle sobivasse Eesti Posti väljastuspunkti. 

MAKSEVIISID

Kaupa tellides on Sul võimalik valida 2 makseviisi vahel:
Lunatasuga. Tasumine paki kättesaamisel.
Liisi Konto-ga tasumine. Kaup kätte – tasumine maksekorralduse alusel. Intressi ei arvestata alates kauba väljastamisest esimesel viieteistkümnel päeval ja võimalus on tasuda ka osamaksetena.

Liisi Konto limiidi kohta saad päringu teha siin

Kui valid Liisi Konto-ga tasumise, annab see Sulle võimaluse kaup kätte saada, mittevajalikud esemed tagastada ja alles siis otsustada, kas tasud kättejäänud kauba eest korraga või osadena. Liisi Konto-ga tasumisel saabub maksekorraldus e-posti teel või paberkandjal kauba väljastamisele järgneva kuu esimesel nädalal ja maksetähtaeg on antud kuu 10. kuupäev. Osadena tasumise puhul pole Sa seotud konkreetse graafikuga, võid tasuda maksekorralduse alusel vastavalt soovile ja võimalustele 

TASUMINE PAKI KÄTTESAAMISEL

Sinu poolt tellitud kaup saabub Sinu poolt valitud kättetoimetamisviisil ning Sa tasud paki kättesaamisel kauba eest kas sularahas või pangakaardiga.  

LIISI KONTO-GA TASUMINE

Kauba tellimisel ei ole Sul koheselt vaja otsustada, kas soovid tasuda kauba eest ühe korraga või osade kaupa. Liisi Konto maksekorraldusega tasumise saavad valida Afibel-i täisealised püsikliendid. Afibel-il on õigus kontrollida tellija krediidivõimelisust kõikidest avalikest allikatest. Tellimust saab edastada Afibel-ile nii telefoni, interneti kui ka meili teel. Kirjalikul tellimisel tuleb kindlasti märkida lisaks ka isikukood, töökoht, töötatud aeg, kogu sissetulek (netopalk ja lisasissetulekud), igakuised finantskohustused ja majapidamiskulud ning see, kas Sina, Sinu perekonnaliige või lähedane kaastöötaja on riikliku taustaga isik (kõrgeima avaliku võimu ülesannete täitja). Riikliku taustaga isik on füüsiline isik, kes täidab või on täitnud viimase aasta jooksul avaliku võimu olulisi ülesandeid, samuti sellise isiku perekonnaliikmed ja lähedased kaastöötajad. Avaliku võimu oluliste ülesannete täitmiseks loetakse töötamist rahapesu ja terrorismi rahastamise seaduse § 20 lõikes 1 nimetatud kõrgematel riiklikel ametikohtadel või riigi äriühingu juhtimis-, järelevalve- ja haldusorgani liikmena. Samuti on vajalik kinnitada oma nõusolek päringu tegemiseks Sinu isikuandmete kohta kogumispensioni registrisse ning saadud andmete kasutamiseks töötasu väljaarvestamiseks. Päringuga mittenõustumisel tuleb esitada andmete kontrollimiseks oma viimase 6 kuu konto väljavõte. Juhul, kui Afibel Sinu taotlust osta krediidiga ei rahulda, informeerime Sind sellest 7 tööpäeva jooksul.
Kauba saabudes saad paki kätte ilma koheselt maksmata. Maksekorralduse saabudes on Sul võimalik valida, kas tasud kogu summa ühe korraga või osade kaupa. Osadena tasumisel edastatakse Sulle maksekorraldus e-posti teel või paberkandjal igakuiselt. Maksekorraldus saabub kuu esimesel nädalal ja maksetähtaeg on antud kuu 10. kuupäev. Maksekorraldusel kajastatakse kõik Sinu kontol toimunud tehingud, sh ostud, maksed, võlgnevused, tagastatud kaubad ning Sinu isiklik vaba krediidilimiit. Vastavalt soovile saad alati tasuda kogu maksekorraldusel näidatud laenujäägi või osa sellest, kuid mitte vähem kui minimaalse osamakse. Järelmaksu konto pikkuseks on 24 kuud, kuid osamakse suurus ei ole väiksem kui 10 €. Liisi Konto-ga tasumisel arvestatakse intressi laenujäägilt. Kuu intress on 3,5%.  

Liisi konto limiidi kohta saad päringu teha siin

Krediiditeenuse pakkujaks on AS Koduliising. Tutvu tähelepanelikult teenuse tingimustega ja vajadusel konsulteeri asjatundjaga. Tasudes kogu laenusumma intressivabal perioodil, on krediidikulukuse määr 0%. Liisi Konto laenusumma osadena tasumise maksimaalne krediidikulukuse määr on 42% aastas.  

NB! Konto haldustasu on 1 €.

Ostu-müügileping sõlmitakse kliendi ja MyStore OÜ vahel. Kõikide nõuete puhul palume pöörduda otse MyStore OÜ poole.


Juriidiliste tellimistingimustega saad tutvuda siin

Isikuandmete töötlemise tingimustega saad tutvuda siin