1. Miks jätkab AFIBEL tegevust?

Afibeli jätkamine võib kriisiolukorras tunduda tõesti kohatu, kuna Afibel ei müü ju igapäevakaupu, vaid tooteid, mis lisavad elule veidi mõnusat mugavust ja rõõmu. Kuid seda enam on meie kaubavalik praeguses olukorras teretulnud ja igatsetud. Ennekõike jätkame oma tegevust ETTEVÕTTE JÄTKUSUUTLIKKUSE TAGAMISEKS. Teile jätkuvalt parimat teenindust pakkudes säilivad meie töötajate töökohad ja samuti saame toetada oma tarnijaid. Kõikide tervis on meile tähtsam kui miski muu, seetõttu oleme kasutusele võtnud vajalikud meetmed, et tagada meie töötajate ja klientide täielik ohutus.

2. Kas saan tellida veebi või telefoni teel?

Jah, meie töötajad võtavad endiselt vastu Teie tellimusi ja vastavad kõigile Teie küsimustele nii veebi kui ka telefoni teel. Loomulikult hoiame oma töötajate tervist ja järgime kõiki kehtestatud ohutus- ja hügieenieeskirju vastavalt valitsuse määrustele.

3. Kas mu tellimus toimetatakse kohale?

Kui kaua see aega võtab? Jätkame Teie tellimuste käitlemist ja kohaletoimetamist. Vaatamata meie meeskonna pingutustele sel ebaharilikul ajal on võimalik, et Teie tellimuste töötlemine võtab tavalisest pisut enam aega. Vabandame juba ette ja täname Teid mõistva suhtumise eest.

4. Kas saan tellitud esemeid tagastada?

Jah, Teil on alati võimalus mittesobivad esemed tagastada. Et säästa Teid hetkel ülemäärasest väljas liikumisest, oleme pikendanud tagastamisperioodi 30 päevani.

5. Kas minu tellitud toodete pakendid võivad olla nakatunud?

Ei, kinnitame Teile, et järgime kõiki ametiasutuste soovitatud tervisekaitsemeetmeid, et tagada Teile maksimaalne ohutus. Lisaks sellele ei püsi viimaste uuringute kohaselt viirus vabas õhus piisavalt kaua eluvõimelisena. Muude küsimuste korral võtke meiega julgelt ühendust!